Je kent het misschien wel. Dat gevoel dat je leeg bent. Of juist dat je alles wel kunt, maar niets meer voelt. In deze aflevering praten je fotografievrienden Niels en Michiel over burn-out en fotografische bore-out. Over opgebrand raken, maar ook over verveling. Over te veel moeten, of juist te weinig prikkels krijgen.
Michiel deelt persoonlijk hoe een eerdere burn-out eruitzag, en hoe recente signalen weer even aanklopten. Wanneer is het vermoeidheid? Wanneer is het verveling? En wanneer moet je ingrijpen? We hebben het over motivatie, over rust nemen zonder schuldgevoel, en over hoe je opnieuw verbinding maakt met waarom je ooit begon met fotograferen.


