Je kent het vast wel: “Jij bent toch fotograaf? Dan kun je vast wel even foto’s maken voor ons.” Soms denken mensen er wel heel erg makkelijk over. Dat doe je toch wel even? Half uurtje maar. En dan houden ze er geen rekening mee dat jij al die fotospullen hebt moet kopen, een opleiding hebt moeten doen (al dan niet op YouTube, al die uren). Laten we het vooral niet hebben over selectie, nabewerking en oplevering. Het is niet “wel even foto’s maken”. Maar moet je het dan helemaal niet doen?
Het leven is keuzes maken en soms betekent dat inderdaad dat je best mag zeggen dat je iets gratis voor iemand doet, maar loop jezelf niet voorbij! Op deze maandag krijg je even een kleine reality check van je fotografievrienden, die en passant zichzelf een enorme spiegel voorhouden – want bij de loodgieter lekt het altijd, toch?
Presentatie Straatportretten van Niels
Herinnering: We hebben al een mooi aantal aanmeldingen voor onze gratis photowalk op 21 november in Gouda, maar natuurlijk is er nog steeds plek voor jou! Natuurlijk eet je gezellig wat in Goua en kom je ’s avonds naar Niels zijn presentatie over Straatportretten (die zaal moet vol!).
Meer informatie en aanmelden kan op onze website:
Photowalk Gouda
Earl grey, doppio, grapefruitsap, kamillethee, espresso, gemberthee, latte macchiato, water, chai whatever, appelsap, cappuccino, flat white, groene thee, sinaasappelsap of wat je ook drinkt ’s morgens, en dan je vaste waarden Niels en Michiel op YouTube, Spotify of welke podcastapp je dan ook gebruikt. We zijn er weer!

